وبلاگی مخصوص الغدیریا
وبلاگی مخصوص الغدیریا
سعید جوزی

 

The Gimp 2.8.0

Posted: 07 May 2012 04:25 AM PDT

The GIMP is a multiplatform photo manipulation tool. GIMP is an acronym for GNU Image Manipulation Program. The GIMP is suitable for a variety of image manipulation tasks, including photo retouching, image composition, and image construction.

ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 376 دور دنیا در 80 ثانیه

Posted: 07 May 2012 04:23 AM PDT

ضمیمه کلیک روزنامه جام جم که یک هفته نامه و یک مجله الکترونیکی می باشد هر هفته یکشنبه ها اطلاعات بسیار کامل و جامعی را در زمینه IT و دنیای کامپیوتر در هفته نامه خود منتشر می کند. اخبار دنیای کامپیوتر، اطلاعاتی در مورد دنیای وب و اینترنت، اطلاعاتی در مورد نرم افزارهای مختلف، اطلاعاتی در مورد موبایل و همچنین دنیای ویندوز، اطلاعاتی از دنیای Open Source، معرفی و بحث و گفتگو در مورد بروز ترین بازی ها، اطلاعاتی در مورد شبکه، گرافیک، برنامه نویسی، سخت افزار، ترفندهای بسیار جالب و غیره بخشی از اطلاعاتی است که در این مجله کامپیوتر یا ضمیمه کلیک روزنامه جام جم مورد بحث قرار می گیرد که می تواند برای شما علاقمندان به دنیای کامپیوتر و IT بسیار مفید واقع شود. اما یکی از صفحات جالب و خواندنی ضمیمه کلیک جام جم صفحه انتهایی آن می باشد که هر هفته تکنولوژی های روز دنیا در زمینه کامپیوتر و IT را به همراه اطلاعاتی در مورد آن ها به تصویر می کشد که می تواند در نوبه خود بی نظیر باشد. امروز و در این پست شماره 376 ضمیمه کلیک جام جم را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم که در تاریخ 17/2/1391 در سراسر کشور به چاپ رسیده است. هم اکنون می توانید این ضمیمه کلیک که بسیار خواندنی و جذاب می باشد را از وب سایت دانلود نرم افزار رایگان دریافت کنید و از آن نهایت لذت را ببرید. امیدواریم که با دانلود کلیک شماره 376 بتوانید دانش کامپیوتری خود را ارتقا دهید. برخی از موضوعات مطرح شده در این شماره: رایانه‌ای در ابرها برگ جدید گوگل در فضای ابری خروج سریع و بی‌دردسر ورودی دلخواه در ویندوز 7 بوت را مدیریت کنید طراحی لوگو با ایده مناسب حکمرانان رقابت می‌کنند اوبونتوی جدید از راه رسید Zoneهای اینترنت‌اکسپلورر به چه کار می‌آید؟ بقا در کهکشان هسته‌ زرهپوش قابلیت‌های اضافه شده به بازی‌های اثر جرمی بازی هفته پیاده‌سازی BYOD در شرکت دور دنیا در 80 ثانیه تنظیمات پیشرفته ابزارهای انتخاب تفاوت صریح و غیرصریح پرسش و پاسخ بلندگوهای جیبی بی‌سیم با فناوری قرن 21 حذف بدون بازگشت در هات‌میل نمایش لمس شده‌ها در اندروید فارنهایت یا سانتی‌گراد؟ فونت‌های اضافه مرتب‌سازی خودکار تب‌ها فناوری دیجیتال و مطالب خواندنی دیگر

Adobe Master Collection CS6 Final - دانلود آدوب مجموعه کامل CS6

Posted: 07 May 2012 04:23 AM PDT

Adobe نامی آشناست در زمینه ی گرافیک و طراحی کامپیوتری که این بار با مجموعه عظیم Adobe Master Collection CS6 تمام نرم افزار های گرافیکی خود را ارائه نموده است. در این مجموعه تمام نرم افزار های مورد نیاز در زمینه های طراحی گرافیکی، طراحی وب، میکس و مونتاژ فیلم که از طرف شرکت Adobe تا کنون ارایه گشته است با آخرین ویرایش و تغییرات قرار داده شده است. این مجموعه نرم افزار قدرتمند نیاز هر طراح و گرافیستی را برآورده می سارد و با امکان طراحی بدون محدودیت و ارائه تمام ویژگی های بی نظیر، طراح را قادر میسازد تا طراحی جالب و خلاقانه ایجاد نماید. ملاک دیگری که در ارائه نرم افزار های این مجموعه Adobe CS6 مورد توجه قرار گرفته است سرعت در کار می باشد که نرم افزار ها را به نحوی ویرایش و ارایه نموده اند که به کار شما سرعت بخشی کرده و این کار برای طراحان مهم است که ایده ها را سریعتر به یک طرح تبدیل نمایند. نکته جالب دیگری که در این مجموعه دانلود Adobe مورد توجه قرار گرفته رعایت تمام و کمال استاندارد های طراحی می باشد که در زمینه ی طراحی وب، موبایل و ویدیو بسیار رعایت گردیده است. از قابلیت های جدید نرم افزاری دانلود آدوب قابل ذکر در این مجموعه می توان به این موارد اشاره کرد : اضافه نمودن تکنولوژی Content-aware برای سهولت انتخاب و انتقال تصاویر در Photoshop Extended، قابلیت Simplified 3D design برای 3 بعدی کردن طرح ها (تحریک و تشجیع اشیاء) و ایجاد سایه ی عالی برای اشیاء در Photoshop Extended، ایجاد ویدیو بصری در Photoshop Extended، قابلیت Seamless vector pattern در نرم افزار Illustrator، قابلیت Powerful image tracing در نرم افزار Illustrator و ... . شما دوستان هم اینک می توانید این مجموعه Adobe Master Collection عظیم و قدرتمند CS6 را از وب سایت دانلود رایگان نرم افزار دریافت و از آن لذت ببرید. نرم افزار های موجود در این سری برنامه Adobe Photoshop® CS6 Extended Illustrator® CS6 InDesign® CS6 Acrobat® X Pro Flash® Professional CS6 Flash Builder® 4.6 Premium Edition Dreamweaver® CS6 Fireworks® CS6 Adobe Premiere® Pro CS6 After Effects® CS6 Adobe Audition® CS6 SpeedGrade™ CS6 Prelude™ CS6 Encore® CS6 Bridge CS6 Media Encoder CS6

VMware Workstation 8.0.3 Build 703057 - نرم افزار شبیه ساز سیستم عامل ...

Posted: 07 May 2012 04:23 AM PDT

نرم افزار دانلود VMware Workstation عنوان نرم افزاری است که امروز می خواهیم در سایت دانلود نرم افزار رایگان شما دوستان را با آشنا کنیم. این نرم افزار سیستم های مجازی یکی از بهترین نرم افزار ها در زمینه ی ساخت سیستم عامل مجازی بر روی رایانه می باشد ولی آیا زمانی که امکان نصب چندین ویندوز بر روی رایانه وجود دارد استفاده از چنین نرم افزار هایی ضروریست؟ جواب مثبت است زیرا اولا سیستم های سخت افزاری خاصی از تمام سیستم عامل ها پشتیبانی به عمل می آورند و ممکن است بسیاری از سیستم عامل ها بر روی سخت افزار شما قابل نصب نباشد، دوما نصب ویندوز کاری وقت گیر است که در کنار آن حجم بسیار بالایی از هارد دیسک شما را اشغال می کند و این کار ممکن است سرعت سیستم عامل اصلی شما را کاهش دهد، سوما سوییچ یا انتقال بین سیستم عامل ها کاری مشکل است و ممکن است در مدت زمان بالا به سخت افزار شما نیز صدمه وارد نماید، دلایل دیگری همچون شبکه کردن سیستم عامل های مجازی ایستگاه های کاری و غیره نیز می توان در این نمونه ذکر کرد ولی همین دلایل ضروری بودن استفاده از نرم افزار های ایجاد سیستم عامل مجازی را نمایان میسازد. آخرین نسخه ی این نرم افزار VMware 8 می باشد که ما امروز با این ویرایش از این نرم افزار در خدمت شما عزیزان هستیم. اگر بخواهیم از قابلیت ها و امکانات اصلی نرم افزار VMware Workstation سخن به میان آوریم می توانیم به این موارد اشاره کنیم: این نرم افزار در 50 رقابت نرم افزار های مجازی ساز برنده ی بهترین نرم افزار بوده است که این نشان از کارایی بالای نرم افزار و قدرتمندی آن در ارایه ی امکانات مورد نیاز کاربر دارد، این نرم افزار قادر است سیستم عامل های مجازی محبوب همچون لینوکس و ویندوز را در سیستم عامل شما ایجاد کند و همچنین در تمام سیستم عامل های مورد پشتیبانی قابل نصب است، سیستم عامل های ایجادی این نرم افزار ارتباطی به سخت افزار مورد استفاده ی شما ندارد و خود این نرم افزار یک سخت افزار مجازی برای ایجاد سیستم عامل مجازی در نظر خواهد گرفت، گرافیک و رابط کاربری عالی این نرم افزار آن را به یکی از بهترین نرم افزار های مجازی ساز تبدیل کرده است و شما می توانید به راحتی در بین سیستم عامل های مجازی خود سوییچ (منتقل شدن) شوید و هر نرم افزاری را بر روی سیستم عامل های خود نصب کنید و ... . امکانات عالی این نرم افزار نشان از کارایی بالای این نرم افزار دارد. شما می توانید هم اینک آخرین ویرایش VMware Workstation 8 این نرم افزار مجازی ساز ویندوز را در ادامه همین مطلب از سایت دانلود VMware 8 و از آن لذت ببرید.

دانلود Corel WordPerfect Office X6 v16.0 - مجموعه آفیس و نرم افزارهای اداری

Posted: 07 May 2012 04:23 AM PDT

دانلود Corel WordPerfect Office X6 v16.0 - مجموعه آفیس و نرم افزارهای اداری

Corel WordPerfect Office X6 نرم افزاری کامل برای پردازش لغات، ساخت صفحات گسترده، Presentation و ایمیل می باشد. میلیون ها نفر در سراسر دنیا این نرم افزار را نسبت به Microsoft Office ترجیح داده اند. این نسخه از نرم افزار دارای کارآیی بالاتر و یکپارچگی بهتر با سرویس های اینترنتی، پشتیبانی از نرم افزار Microsoft Office SharePoint، تعداد بیشتر ابزار کار با PDF و سازگاری بهتر با Microsoft Office می باشد.
امکانات نرم افزار Corel WordPerfect Office X6 :
- یکپارچگی با سرویس های اینترنتی : جمع آوری خودکار اطلاعات از وب در زمان باز کردن اسناد انجام می شود. برای مثال می توانید یک گزارش از قیمت به روز شده اجناس تهیه کنید، یک بروشور اطلاعات املاک و ساختمان را در لیست MLS قرار دهید و یا گزارش روزانه هوا را منتشر کنید.
- یکپارچگی Mozilla Thunderbird با WordPerfect Office.
- Nuance PaperPort 12 SE : اسکن، دسته بندی، جستجو و به اشتراک گذاری اسناد و عکس ها با سرعت زیاد و به صورت ساده از ویژگی های این بخش است.
- ابزار کار با PDF : تبدیل اسناد، صفحات گسترده و Presentation ها به فایل PDF از امکانات مهم نرم افزار به شمار می رود.
- به روز رسانی از نسخه قدیمی به WordPerfect Office X6 بدون مشکل و در کمترین زمان نصب.
- پشتیبانی از Microsoft SharePoint : این قابلیت با ساده کردن فعالیت های تجاری روزانه شما می تواند کارآیی شما را افزایش دهد. سرور SharePoint راهی برای تعامل مردم با محتوا، مراحل و اطلاعات تجاری می باشد.

Corel WordPerfect Office X6

- فضای کاری قابل دستکاری : WordPerfect Office X6 دارای تنظیمات فراوانی برای دستکاری ظاهر نرم افزار می باشد تا بنا به سلیقه خودتان نرم افزار را ویرایش کنید.
- PerfectExpert : با استفاده از این راهنمایی مرحله به مرحله که دارای قالب های آماده پروژه و توصیه های مهمی است می توانید خیلی سریع شروع به کار کنید.
- سازگاری با Microsoft Office : پشتیبانی از باز کردن، ویرایش و ذخیره اسناد Microsoft Word، Microsoft Excel و Microsoft PowerPoint و جدیدترین فرمت ها شامل .docx, .xlsx, .pptx.
- پشتیبانی از بیش از 60 فرمت فایل مختلف.
- باز کردن و ویرایش فایل های ODF که ISO-standard برای ذخیره سازی و آرشیو کردن اسناد می باشد.

- پیش نمایش ویندوز اکسپلورر و Microsoft Outlook.

- پشتیبانی از چند مانیتور برای مدیریت بهتر فایل ها.

 ادامه مطلب / دانلود


دانلود HDRsoft Photomatix Pro 4.2 - نرم افزار ساخت تصاویر HDR

Posted: 07 May 2012 04:23 AM PDT

دانلود HDRsoft Photomatix Pro 4.2 - نرم افزار ساخت تصاویر HDR

Photomatix Pro نرم افزاری برای پردازش تصاویر و عکس های تهیه شده با کنتراست بالا به تصاویر اچ دی آر (عکسی با جزئیات کامل سایه ها و سایه روشن ها ) می باشد. این نرم افزار دارای دو روش پردازش عکس بوده که محدوده پویایی را افزایش می دهند. یکی از این پردازش ها HDR Tone Mapping یا نگاشت رنگمایه های HDR بوده و دیگری Exposure Blending یا ترکیب میزان نوردهی می باشد. هر دوی این پردازش ها برای ساخت تصاویر با محدوده پویایی بالا طراحی شده اند اما نتایج هر یک متفاوت می باشد. 
امکانات نرم افزار Photomatix Pro :
- ساخت تصاویر HDR (محدوده پویایی بالا) از تصاویر با نوردهی متفاوت.
- تبدیل فایل های منفرد RAW به تصاویر pseudo-HDR یا HDR کاذب.
- ابزار نگاشت (Mapping) رنگمایه برای آشکار سازی جزئیات سایه روشن ها و سایه ها در تصویر HDR.
- نمایش دهنده HDR که اطلاعات عکس HDR را در میزان نوردهی مناسب نمایش می دهد.
- قابلیت نگاشت چندین رنگمایه مربوط به تصاویر HDR.
- عملکرد نگاشت رنگمایه در فایل های عکس HDR حجیم به همراه پیش نمایش.

Photomatix Pro

- خواندن و نوشتن فایل های ( Radiance RGBE (.hdr), OpenEXR (.exr و TIFF.
- جریان کاری HDR که رنگ های آن مدیریت شده اند از طریق پروفایل رنگ ICC.
- 4 الگوریتم برای ترکیب و مخلوط کردن نوردهی ها.
- ابزار پیش نمایش و ذره بین برای تمامی روش های ترکیب نوردهی.
- قابلیت انتحاب عکس ها برای روش H&S - 2 images.
- پردازش چندین فایل به صورت خودکار.
- پشتیبانی از فایل های PEG, TIFF, Radiance RGBE, OpenEXR, PNG, PSD و فایل های RAW از مدل های دوربین عکاسی مختلف.

 ادامه مطلب / دانلود


دانلود NETGATE Data Backup 2.0.705 - نرم افزار تهیه نسخه پشتیبان

Posted: 07 May 2012 04:23 AM PDT

دانلود NETGATE Data Backup 2.0.705 - نرم افزار تهیه نسخه پشتیبان

NETGATE Data Backup نرم افزاری کارآمد برای تهیه نسخه پشتیبانی از فایل ها، عکس ها، موزیک و دیگر اطلاعات مهم کامپیوتر شما می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید حتی از پایگاه داده های MySQL در حال اجرا روی سرورهای پشتیبانی کننده از PHP ، مربوط به سایت یا وبلاگ خود نیز نسخه پشتیبان تهیه کنید. یکپارچه سازی و تهیه نسخه پشتیبان از رجیستری تنها با یک کلیک توسط NETGATE Data Backup امکان پذیر است. این نرم افزار حرفه ای دارای قابلیت زمان بندی برای تهیه خودکار نسخه پشیبان در زمان های خاص نیز می باشد. برای ایجاد امنیت بیشتر، کاربر می تواند نسخه های پشتیبان را فشرده سازی کرده یا روی آنها رمز قرار دهد.
امکانات نرم افزار NETGATE Data Backup :
- تهیه بک آپ : تهیه بک آپ از فایل ها، عکس ها، موزیک ها و دیگر اطلاعات مهم کامپیوتر.
- تهیه نسخه پشتیبان از پایگاه داده های MySQL در حال اجرا روی سرورهای پشتیبانی کننده از PHP برای تهیه بک آپ از سایت و وبلاگ شما.
- یکپارچه سازی رجیستری.
- تهیه نسخه پشتیبان از رجیستری و بازیابی آن.
- مدیریت Startup ویندوز و نرم افزارهایی که در زمان بارگذاری ویندوز اجرا می شوند.

NETGATE Data Backup

- مدیریت حذف نرم افزار به کمک ابزاری کارآمد برای حذف سریع آنها.
- پشتیبانی از فشرده سازی فایل های بک آپ با استفاده از روش فشرده سازی bzip2.
- رمزگذاری روی فایل های نسخه پشتیبان با استفاده از کلید و رمز عبور توسط کاربر.
- پشتیبانی از زمان بندی برای تهیه نسخه پشتیبان در زمان های معین.
- پشتیبانی از زبان های مختلف.
- پشتیبانی از پوسته های مختلف.
پتشیبانی فنی حرفه ای از نرم افزار.

 ادامه مطلب / دانلود


دانلود MAGIX MP3 Deluxe MX 18.01.112 - نرم افزار مدیریت فایل های صوتی

Posted: 07 May 2012 04:23 AM PDT

دانلود MAGIX MP3 Deluxe MX 18.01.112 - نرم افزار مدیریت فایل های صوتی

MP3 deluxe MX نرم افزاری کامل برای مدیریت مجموعه های موزیک ، لذت بردن از مجموعه آهنگ های موجود در CD ها و پیدا کردن آهنگ های جدید است که با تمامی دستگاه های قابل حمل سازگار می باشد. اجرا و رده بندی موزیک یا آپدیت تگ های ID3 از امکانات مفید MP3 deluxe MX هستند.
این نرم افزار دارای بهترین ابزارهای مدیریت و اجرای موزیک می باشد از نمونه آنها می توان به ابزار پیشنهاد موزیک بر اساس صدا، Playlist های داینامیک، گزینه ای برای انتقال آهنگ به دستگاه های موبایل و دیگر نرم افزارهای MAGIX نام برد. 
امکانات نرم افزار MP3 deluxe MX :
- راهنمای سودمند نرم افزار که دستورالعمل هایی برای استفاده از آن را برای شما فراهم می کند.
- فیلترهای اضافی برای جستجوی سریع تر موزیک با استفاده از جستجو.
- mufin Vision : تجربه ای جدید از موزیک به همراه دید کهکشانی زیبا و منحصر به فرد.
- جستجو و پیدا کردن آهنگ های چند نسخه ای و حذف آنها.
- ویرایش و ساخت اطلاعات ترک موسیفی از نام فایل ها.
- کارآیی بهینه برای اجرای موسیقی.
- تبدیل فرمت فایل های موزیک با کیفیت بالا شامل MP3، WAV، OGG و غیره.

MP3 deluxe MX

- جستجو و پیدا کردن نام خواننده، آلبوم و شعرها با سرعت بالا.
- مدیریت و دسته بندی مجموعه های موسیقی بر اساس مشخصات آهنگ.
- اجرای سریعتر نرم افزار.
- امکانات ساده تر وارد کردن CD صوتی.
- جستجوی بهتر موزیک با استفاده از فیلترهای جدید جستجو برای پیدا کردن آنی آهنگ ها مانند فیلترهای سبک موسیقی یا نام آلبوم.

 ادامه مطلب / دانلود


دانلود Movavi Video Suite v10.3 - نرم افزار ویرایش ، تبدیل فرمت و رایت فایل های ویدیویی

Posted: 07 May 2012 04:23 AM PDT

دانلود Movavi Video Suite v10.3 - نرم افزار ویرایش ، تبدیل فرمت و رایت فایل های ویدیویی

Movavi Video Suite نرم افزاری کامل برای ویرایش ، تبدیل فرمت، Rip ، انتقال فرمت ویدئو، دانلود ویدئوهای آنلاین، تدوین، ذخیره، رایت، کپی و تهیه نسخه پشتیبانی از انواع ویدئو و DVD می باشد.
امکانات نرم افزار Movavi Video Suite :
- تبدیل فرمت ویدئو (شامل ویدئوهای HD ) و صوت به سایر فرمت ها برای نرم افزارهای مختلف.
- مشاهده ویدئوهای 2 بعدی به صورت 3 بعدی، اجرای ویدئوها و DVD های 3 بعدی.
- ویرایش ویدئوهای 2 بعدی و 3 بعدی ، ترکیب صوت و انتخاب افکت های هنرمندانه.
- به اشتراک گذاری ویدئو و آپلود آنها در یوتیوب و فیس بوک.
- تهیه عکس از صفحه نمایش.
- تجزیه یا ترکیب ویدئو و برش قسمت های ناخواسته آن.
- ذخیره ویدئو از دوربین ها و TV-Tuner ها.
- رایت دیسک های CD، DVD و Blu-ray.
- پشتیبانی از بیش از 170 فرمت ویدئویی مختلف شامل HD.
- Rip کردن DVD ها.
- افزایش کارآیی با استفاده از تکنولوژی NVIDIA CUDA.
- تنظیمات فرمت خروجی.
- دستکاری کیفیت و سایز فایل خروجی.
- پیش تنظیمات آماده برای دستگاه های موبایل و خروجی روی iTunes.
- ابزار ویرایش ویدئو و فیلترهای حرفه ای.
- پشتیبانی از پردازشگرهای چند هسته ای و تبدیل فرمت دسته ای فایل ها.
- خاموش کردن یا قرار دادن کامپیوتر روی حالت Hibernate بعد از اتمام تبدیل فرمت.

Movavi Video Suite

- اضافه کردن تصاویر PG, BMP, GIF, PNG روی اسلایدشو.
- ابزار چرخش جهت تصویر و روتوش ساده آنها.
- افکت های ویژه صوتی.
- جلوه های ویژه ویدئویی.
- ویرایش ویدئوهای 3 بعدی.
- ویرایش ویدئوها در پنل Timeline.
- افکت های حرکتی ویدئویی و افکت های Crossfade برای ترک های صوتی.
- ساخت صفحات HTML از ویدئوها برای قرار دادن روی سایت.
- آپلود ویدئو روی یوتیوب و فیس بوک.
- تجزیه خودکار یا دستی ویدئوها.
- ساخت ویدئوهای Blu-ray.
- تنظیمات رایت DVD.
- ساخت منوهای DVD و دیسک های Blu-ray.
- ساخت، رایت و کپی فایل های ISO.
- پشتیبانی از DV، HD، HDV و دوربین های وبکم.
- پشتیبانی از ترک های صوتی و زیرنویس DVD در تبدیل فرمت.
فرمت های ویدئویی ورودی : AVI, MPEG-1,2, MP4, WMV, ASF, 3GP (3GPP), 3G2 (3GPP2), MOV (QT), MKV, FLV, DVD (VOB, IFO), MOD, DAT, M2T (MTS), VRO, HTML5 (WebM, OGV)
فرمت های ویدئویی خروجی : AVI, MPEG-1,2, MP4, WMV, 3GP (3GPP), 3G2 (3GPP2), MOV (QT), MKV, FLV, M2T (MTS), HTML5 (WebM, OGV)
فرمت های صوتی ورودی و خروجی : MP3, WAV, WMA, OGG, AAC, FLAC, Monkey's Audio
دستگاه های پشتیبانی شده : Apple iPad, iPod, iPhone, Sony PSP, BlackBerry, Creative ZEN, Android Phones, Tablets, Windows Phone 7, Microsoft Zune, Nokia, HTC, Samsung, iriver, Palm, Explay, PDAs/Pocket و دیگر انواع گوشی های عادی و هوشمند.

 ادامه مطلب / دانلود


دانلود CDRoller 9.30.80 - نرم افزار بازیابی اطلاعات از انواع CD و DVD

Posted: 07 May 2012 04:23 AM PDT

دانلود CDRoller 9.30.80 - نرم افزار بازیابی اطلاعات از انواع CD و DVD

CDRoller نرم افزاری ساده در عین حال بسیار قدرتمند و مشهور برای بازیابی اطلاعات از انواع CD و DVD می باشد. با استفاده از آن می توانید اطلاعات از دست رفته را از روی انواع دیسک های خش دار، معیوب یا صدمه دیده بازیابی کنید.
امکانات نرم افزار CDRoller :
- بازیابی موثر و قدرتمند اطلاعات از دست رفته انواع دیسک های رایت شده با نرم افزارهایی مانند Sonic، بسته نرم افزاری Nero، CeQuadrat's PacketCD و ... با استفاده از Drag & Drop.
- خواندن سی دی ها و دی وی دی های Finalize نشده.
- UDF Reader داخلی بدون نیاز به نرم افزار جانبی برای خواندن دیسک های قدیمی UDF در ویندوزهای جدید ویستا یا 7.
- مجموعه ابزار کامل برای بازیابی ویدئوهای DVD برای جستجو و بازیابی فیلم های دی وی دی از دست رفته، تبدیل فرمت VOB یا VRO به فرمت فایل های MPG و در نهایت ساخت دیسک جدید از آنها برای اجرا روی انواع DVD پلیرها.
- جستجو، تشخیص و بازیابی دی وی دی های Finalize نشده عکس یا ویدئو با استفاده از مجموعه دستگاه هایی که به صورت مستقیم روی دیسک رایت می کنند مانند دوربین های فیلم برداری Hitachi, Canon, Panasonic, Samsung ,Sony DVD.
- بازیابی اطلاعات سی دی رایت شده توسط دوربین های دیجیتال Sony Mavica CD.
- بازیابی تصاویر از دست رفته ، ویدئوها و دیگر فایل ها از کارت های حافظه فلش مانند SmartMedia، CompactFlash ، xD Picture Card و دیگر فلش ها.
- جستجو و بازیابی فایل هایی که به صورت تصادفی پاک شده اند ، فایل های قرار گرفته در پوشه های مشکل دار، فایل هایی که روی دیسک های مشکل دار قرار دارند و ...

CDRoller

- بازیابی فایل های نسخه پشیتبان از دیسک های multisession.
- ابزار داخلی رایت اطلاعات روی سی دی، دی وی دی و BD.
- پاک کردن سی دی، دی وی دی و BD های قابل بازنویسی با استفاده از روش های سریع پاک کردن کامل اطلاعات.
- بررسی و تست سکتورهای دیسک در سطحی پایین و نمایش آنها در حالت های متنی، Binary، مبنای 16 یا Unicode.
- بازیابی اطلاعات از دیسک های خش دار، صدمه دیده یا معیوب.
- ساخت و استفاده از فایل های ایمیج برای مدیریت سکتورهای دیسک.
- استخراج ترک های صوتی در فرمت های مختلف Wav.
- تست خوانایی دیسک.
- استخراج فایل های ایمیج ISO و رایت آنها روی دیسک جدید.
وجود تمامی امکانات در یک رابط کاربری ابتکاری و ساده.

 ادامه مطلب / دانلود


دانلود Sony Vegas Pro 11.0.682 - نرم افزار تدوین شرکت سونی

Posted: 07 May 2012 04:23 AM PDT

دانلود Sony Vegas Pro 11.0.682 - نرم افزار تدوین شرکت سونی

Vegas Pro 11 نرم افزاری قدرتمند دارای امکانات فراوان برای ویرایش و تدوین ویدئوها می باشد. این نرم افزار هم اکنون با استفاده از تکنولوژی افرایش شتاب GPU دارای کارآیی بسیار بالاتری بوده و پردازش ویدئوها و رندرینگ آنها بسیار ساده تر انجام می شود. ابزار ویرایش فیلم های 3 بعدی، پشتیبانی از فرمت های مختلف، کنترل صوتی بی همتا و پردازش و رندرینگ بهتر و سریعتر افکت ها ، Vegas Pro 11 را به یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای ویرایش ویدئو تبدیل کرده است.
امکانات نرم افزار Vegas Pro 11 :
- ابزار ویرایشی دقیق : ویرایش ویدئوهای SD،HD یا 3D با استفاده از عملکرد Drag & Drop به همراه ابزار ویرایشگر قدرتمند و افکت های ویدئویی منحصر به فرد از امکانات نسخه جدید نرم افزار می باشد. پشتیبانی از ویدئوهای 3 بعدی ، ویرایش multicamera، پردازش نقطه ای ویدئو، حذف حرکت دوربین در ویدئو، دستکاری صفحه بندی پنجره ها، پشتیبانی از ویدئوهای HDV/ AVCHD/ RED/ SDI/ XDCAM/ HDCAM SR و همگام سازی صوت و تصویر از نمونه امکانات Vegas Pro 11 می باشند.
- کارآیی بالاتر با استفاده از افزایش شتاب GPU : استفاده از دستگاه های AMD و NVIDIA که از OpenCL پشتیبانی می کنند می تواند سرعت و کارآیی نرم افزار را افزایش دهد.

Vegas Pro 11

- ویرایش ویدئوهای 3D : قابلیت وارد کردن ، تنظیم کردن، ویرایش، پیش نمایش و ذخیره رسانه های 3 بعدی از امکانات جدید Vegas Pro 11 می باشد.
- کنترل فوق العاده روی صوت : دسترسی به تعداد بی نهایت ترک های صوتی، میکس فراگیر 5.1، خودکارسازی افکت ها و فشرده سازی یا بسط دادن زمان از امکانات این بخش می باشد.
- ویرایش قدرتمند دیسک های Blu-Ray : تبدیل فیلم های Blu-ray DiscsBurn به دیسک Blu-ray به صورت مستقیم از Timeline نرم افزار.
- پشتیبانی از جدیدترین فرمت های دوربین های دیجیتال حرفه ای شامل XDCAM, NXCAM, AVCHD, RED.

 ادامه مطلب / دانلود


جدیدترین محصولات فروشگاه اینترنتی پی سی ورد :
خرید اینترنتی پکیج نرم افزار Adobe Master Collection CS6 پکیج نرم افزار Adobe Master Collection CS6
Adobe Master Collection CS6 نام کامل ترین مجموعه نرم افزاری شرکت Adobe می باشد که شامل تمام نرم افزار های گرافیکی ، طراحی وب ، میکس و مونتاژ فیلم و ... میباشد . نرم افزار های این بسته عبارتند از: - Photoshop® CS6 Extended - After Effects® CS6 - ...
 توضیحات بیشتر
خرید پستی 

 - آموزش Autodesk MAYA 2012 به زبان فارسی 
 - آموزش Autodesk 3DMAX 2012 به زبان فارسی 
 - سری چهارم جعبه ابزار طراحان ویدیویی Digital Juice : Motion Designers Toolkit 4 
 - سری پنجم جعبه ابزار طراحان ویدیویی Digital Juice : Motion Designers Toolkit 5 

تم جدید و بسیار زیبای Circles – نوکیا S60v5

Posted: 07 May 2012 04:23 AM PDT

تم جدید و بسیار زیبای Circles مخصوص گوشی های نوکیا سیمبین سری ۶٠ ورژن ۵ ، را برای شما کاربران محترم وب سایت دانلودها آماده کرده ایم. امیدواریم مورد قبول تان واقع گردد.       پسورد فایل: www.downloadha.com لینک دانلود – 1.6 مگابایت  

مجموعه ۶۶ کاغذ دیواری دیدنی و بی نظیر از طبیعت با کیفیت HD

Posted: 07 May 2012 04:23 AM PDT

مجموعه تصویر زمینه دیدنی و با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم دانلودها به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۲۵۶۰×۱۶۰۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.       رمز فایل: www.downloadha.com [...]

مرورگر امن، سریع و قدرتمند Comodo Dragon 18.3 Final

Posted: 07 May 2012 04:23 AM PDT

Comodo Dragon مرورگری سریع که بر مبنای فناوری کروم طراحی و ساخته شده است و تمامی ویژگی های کروم را به علاوه سطح بی نظیری از امنیت و محافظت از حریم خصوصی به شما ارائه می دهد. می توان گفت که Comodo Dragon آخرین و جدیدترین تکنولوژی کرومیوم را در برگرفته و حتی آن را [...]
نظرات شما عزیزان:
نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط سعید جوزی